ULTRA LIGHT TWEET!

Category: Client Work — Posted by hanamura at October 5, 2010

ultralight-01

ultralight-02

We designed Uniqlo’s campaign website for Ultra Light Down called “ULTRA LIGHT TWEET!” When the user enters the username, his tweets are ranked according to the number of favs it received to be carried away by the birds. We also designed the feature pages for Ultra Light Down within the EC site.

ユニクロのウルトラライトダウンのキャンペーンサイト「ULTRA LIGHT TWEET!」を制作しました。Twitterのユーザ名を入力すると、他ユーザからFavoriteされた数をもとにツイートをランク付けし、鳥が運んでいきます。また、ECサイト内のウルトラライトダウン特集ページのデザインを担当しました。

Credit:

Special Website:

Art Direction + Design: 中村勇吾 (tha ltd.)
Design + Flash: 花村太郎 (tha ltd.)
Technical Direction: 北村慧太 (tha ltd.)
System Support: Tim Haines (Favstar, Inc.)

Online Store:

Art Direction + Design: 中村勇吾 (tha ltd.)
Design + Flash: 弓場太郎 (tha ltd.)
HTML Coding: Kayac / Members

ultralight-03

ultralight-05

ultralight-04

ec

(c) 2017 tha ltd. | powered by WordPress with Barecity